Skip to main content
Loading

Storingen doeltreffend verhelpen

Wanneer zich een storing voordoet is dat heel vervelend. Dat begrijpen wij. Daarom zetten wij alles op alles om dit zo snel en efficiënt mogelijk op te lossen. Het liefst dezelfde dag nog. De technische dienst van SmartCable bestaat uit een landelijk team van multidisciplinaire monteurs. Zij zijn bevoegd en kundig om alle componenten binnen de faciliteit te analyseren en repareren.

Samen investeren wij continue in kennis en vaardigheden en we zijn er trots op dat de meesten al jaren met ons werken. Zij beschikken hierdoor over specialistische kennis. Met de combinatie van mensen en techniek worden storingen of acute situaties bij u op locatie direct opgelost.

Heeft uw organisatie locaties in het buitenland? Wij bieden onze advies-, realisatie-, onderhoud- en reparatiediensten ook aan in omliggende landen.

Storingen kunt u 24 uur per dag bij ons melden. Wij maken ons hard om dit dezelfde dag nog te verhelpen. En als het moeten werken we langer door. Ook als iedereen al naar huis is.

 

Reparatie op afstand

Met vooronderzoek en reparatie op afstand kunnen wij sneller acteren op acute situaties.  Alle onze medianetwerken zijn aangesloten op een monitordienst. Hierdoor hebben wij altijd toegang tot uw systeem. Zodra een storing wordt gemeld lezen wij het systeem op afstand uit. Kleine correcties en configuratiefouten lossen wij direct op. Wanneer toch een monteur ter plaatse nodig is, beschikt deze al over de nodige achtergrond informatie. 

Met onze monitordienst kunnen potentiële storingen worden voorkomen, al voordat de eindgebruiker hier last van heeft.

Geen klant bij SmartCable?

Bent u nog geen klant bij ons? Ook dan kunt u rekenen op onze doeltreffende reparatiedienst. Onze specialisten zijn in de meeste gevallen dezelfde werkdag op locatie.

Werkwijze

Werkwijze